Cause tonight I wanna get freaky with you

Aaaah äntligen lite ledigt. Hela 4 dagar :) Nästa vecka blir mycket att göra har jag en känsla av. Ska ha massa grupper hela veckan, över 80 pers ska äta frukost. Ska få hjälp av Sofie, som är ny. Så det ska nog gå bra, I hope. Nog om jobb.

1 april idag. Eller nu är det 2 april eftersom klockan är över midnatt. Anyways.. Var jäkligt trött imorse, ville bara ligga kvar under duntäcket i värmen. Men det får jag göra imorgon i stället. Var svinkallt imorse också. Morrnarna är kalla men under dagen är det ganska så varmt. Nästan så man kan sluta använda vinterjackan. Måste verkligen köpa en ny vårjacka. Men får vänta tills jag får nästa lön. Åh kom på, efter nästa lön är det snart dags för Stockholm. OH Yeah! Can't wait.

Måste köpa en ny resväska tror jag. Den jag har är alldelse för liten för att få plats med en hel veckas kläder och annat. Ska se om jag hittar nån billig på Coop.

Ladda ju ner Alien filmerna härom dagen. Har sett de två första nu. Andra filmen är bäst helt klart. "Get away from her, you bitch!" Love it. Och Michael Biehn är så het, eller var ;D Och honom har jag träffat mohaha.




Nu ska jag sooooooova gott :) Natti natt.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Skönt o va ledig =) Längtar tills du är här darlz ;D

2010-04-02 @ 00:52:48
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0