23 april 2010

Snodde från Ewe ;D

1. Det första du tvättar i duschen?

Hm.. brukar börja med håret.

2. Gillar du kaffe?

Nope!

3. Hur mår du just NU?

Bra, men ganska så hungrig.

4. Vad är sista bokstaven i namnet på killen du älskar?

Jag älskar ingen just nu. Bara gillar än så länge.

5. Berätta om din senaste dröm.

Haha, jag drömde Therese och Ted gifta sig och Neo somna i min famn :D

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?

Hm, ja faktiskt. Chicken noodles is the shit :)

7. Vad vill du ha just nu?

Chicken noodles hade varit gott nu :)

8. Har du räknat till 1000 någon gång?

Har jag säkert gjort..

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?

Både och.

10. Använder du smileys?

Ja ;D

11. Har du träffat någon kändis?

Hm, Robert Englund, Charlie Bewley och Michael Beihn.. kommer inte på fler.

12. Gillar du keso?

Nej.

13. Vilken låt hade du sist i huvud senast?

OMG med Usher ft. will.i.am

14. Hur många länder har du besökt?
Sverige, Norge, Danmark och Spanien.

15. Är dina föräldrar stränga?

Nej.

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?

Aldrig.

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?

Haha nej.

18. Brukar du hyra film?

Nej, det var längesen. Som Ewe sa, Varför betala när man kan ladda ner gratis?

19. Var kommer du vara på Lördag?

På jobbet och hemma.

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?

Nej. Jag var väl i skolan I think.

22. Vad åt du till lunch?

Leftovers, makaroner och köttfärssås.

23. Har du lockigt hår?

Ja ;S

24. När grät du senast?

Idag till Grey's Anatomy

25. Har du gått in i en vägg någon gång?

Eh nej.

26. Favoritårstid?

Sommar.

27. Vem höll du senast i handen?

Ingen anning, Neo kanske?

28. Sover du med TVn på?
Nej. Men händer väl att jag somnar med den på, men vaknar då mitt i natten att den är på.

29. Tycker du att du är gammal?

Nej det tycker jag väl inte, men åren går ;D

30. Är du mörkrädd?

Hm, beror på.. om man är ensam så är det ganska så läskigt.

31. Gillar du ditt liv just nu?

Nej kan jag inte påstå.

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?

Åh ja, men har inget badkar ;S

33. Har du bra syn?

Jag tror det i alla fall ;D

34. Var är dina föräldrar just nu?

Hemma.

35. Vad har du på dig just nu?

Morgonrock ^^

36. Vad var det senaste du köpte?

Ny vårjacka ;D

37. Hatar du mer än 3 personer?
Tror inte jag hatar nån.. hm.. men det finns folk jag ogillar.

38. Använder du sushipinnar?
Nej jag äter inte sushi.

40. Äger du ett vapen?

Nej.

41. Gillar du ditt hår?

Absolut inte. Vill ha rakt tjockt hår!

42. Gillar du dig själv?

Det kan jag väl inte direkt påstå.

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?

Mamma

44. Hur ofta använder du MSN?

Varje dag.


Fredag at last. Fick min lön idag, men känns som jag inte har något kvar ;O Dock handla jag inte så mycket idag. Köpte bara en ny vårjacka och en ny resväska. Totalt blev det 700 kr. Sen betalde jag lite räkningar för 650 kr, som jag hoppas är dragna by now. Väntar fortfarande på min mobilräkningen.

Lämna in mitt PS2 på OnOff idag också. Var lite skeptisk först, eftersom hon i kassan sa att om dom inte hittar något fel på det så får jag betala 800 spänn för frakt o allt det där. Jävlarn tar en bara på pengar! Så nu hoppas jag fan ta mig att där är något fel på det. Det måste det vara, eftersom den inte vill spela upp mina skivor!!

Imorgon är det dags att jobba igen. Lördag och söndag so far. Och på söndag är det kalas för Neo. Han fyller hela 2 år. Har köpt ett påslakan med Svampbob till honom eftersom han gillar det så mycket. Hoppas han blir glad ;D


Kommentarer
Postat av: Ewe

Det måste fan vara nåt fel på den ju ;O annars får du klaga :P

2010-04-23 @ 23:27:13
URL: http://ewees.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0