22 april 2010

Imorgon får jag äntligen lön! Som jag längtat. Har mycket att inhandla känns det som ;D Men först och främst ska jag klippa mig klockan 13 hos Josephine. Blir bara topparna, hade tänkt att färga det hos henne men jag tror jag gör det själv.

Sen ska jag träffa mamma, hämta ut Neos födelsedagspresent, jag hoppas det är det i alla fall. Kan inte vara något annat. Sen ska jag köpa en ny resväska inne på Coop. Sen blir det att leta efter en jacka, lite fler tröjor och jeansleggins. Sen är det nog inte mer jag ska handla innan Stockholm I think..

Åh just det, får inte glömma att lämna in mitt PS2 på OnOff. Fick hem Singstar Rock Ballads igår, och när jag skulle pröva den funka den inte alls, men tillslut fick jag igång den men den bara stannar, låten sätter inte gång. Samma med de andra skivorna jag har. Så himla typiskt det ska hända just nu. Jag ska ju ha med spelet till Stockholm. Hoppas de fixar den innan 12 maj i alla fall ;D

Träna igår och idag. Hade inte mycket motivation igår, idag var det väl lite bättre, även om jag inte tog några maskiner idag så körde jag på i nästan 20 min på crosstrainern och sen 40 min på bandet. Blev 400 kalorier där. Bättre än inget alls. Imorgon tänkte jag ta paus. Kommer inte hinna eftersom dom stänger så tidigt på fredagar, varför vet jag inte. Sen ska jag jobba i helgen så det blir ingen träning då heller. Får ta lång promenader i stället :)

Såg en bra film igår igen, eftersom alla serier verkar ha paus nu, wtf liksom?! Så det blev en till film. The Punisher heter den. Filmen handlar om FBI-agenten Frank Castle. Hans sista uppdrag är en undercover, och när sonen till den kända Howard Saint blir dödad, som gör allt i sin makt för att hitta Frank och ta död på hela hans familj inklusive Frank. Dock överlever Frank och planerar en hämnd mot Howard Saint och alla andra som trotsar lagen. Mycket bra film. Spännande. En film jag rekomenderar.

Kommentarer
Postat av: Ewe

bara du har pengar kvar när du kmr hit darlo ;p



usch hatar john travolta

2010-04-22 @ 19:24:09
URL: http://ewees.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0