20 april 2010

Dags att tvätta igen idag då. Snart klar som tur är. Hatar verkligen att tvätta, nog det tråkigaste efter att diska. Inget är mer tråkigare än att diska. Kom på att jag måste göra det också. Damn. Nej, diskmaskin ska jag ha när jag flyttar!

Vet inte om jag ska träna idag. Har ingen lust alls. Vanligtvis brukar jag vara på gymmet nu, men jag skulle ju tvätta idag mellan 12-16, så det sket sig. Funderar på att ta en långpromenad i alla fall. Måste röra på mig. Så får det bli :)

Såg film igår. Triangle, med Melissa George och Liam Hemsworth. Ett gäng som är ute och seglar, stöter på nån elektrisk storm som förstör hela deras båt. Efter några timmar kommer ett stort skepp och räddar dem, men det finns inte en själ ombord.
Den börjar bra, men sen blir den jobbig att följa med i och slutet gillade jag inte alls. Nej ingen bra film alls. Inget jag rekomenderar.


Har precis betalt eller lagt in lite av mina räkningar så de blir betalda på fredag när jag får lön. Än så länge är jag uppe i 650 kr. Men det kommer fler. Min mobilräkning väntar jag fortfarande på som säkert ligger runt 500 kr. Sen har jag en del jag ska shoppa inför Stockholm ;D Bland annat en ny resväska. Har sett ut en på Coop för 300 kr har jag för mig. Hoppas bara den inte är slutsåld nu, men det skulle ju inte förvåna mig. Sån otur har jag ju alltid.

Och ny vårjacka. Haha, gud vad jag har tjatat om det nu, i säkert över 1 månad om inte mer. Men jag måste verkligen ha en ny! Plus lite fler tröjor, gärna randiga ;D Och lite jeansleggins hade inte skadat heller.

Beställde tid till klippning på fredag, så där åker 300 kr till. Shit.. bara utgifter för tusan. Snart är mina pengar slut ju, och jag har inte ens hunnit få dem ;D haha..

Favorit låt just nu. Älskar den! ;D
Bailando (Refresh Edit) - Paradisio

Kommentarer
Postat av: Ewe

Bara du har pengar när du kmr hit oxå :P



Haha känns som du tvättar typ varje dag!?



Randiga tröjor får man aldrig för många av ;)



Jag ska klippa mig på tisdag :)

2010-04-20 @ 23:16:05
URL: http://ewees.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0