2 friggin weeks!

Idag är det exakt 2 veckor kvar tills jag åker till Stockholm. Amagad! Kan inte fatta att tiden har gått så fort. Beställde biljetterna den 7 mars. Det är snart 2 månader sen. Jisses. Men det är bara bra att det gått fort, så man äntligen får träffa alla goá 08 igen, no offence! ;D Vi kommer ha så mycket kul Ewe! Och Johan ska jag krama om riktigt länge när jag kommer. Mys :)

Anyways.. ringde telia angående min mobilräkning. Den var ju på över 800 kr. Men tydligen så var den på kvartal i stället för i månaden. Så killen jag prata med ändrade det så jag får räkningen 1 gång i månaden i ställt för 1 gång i kvartalen. Så var det löst :) Men det svider ändå att jag måste betala den på 800 kr nästa månad. Blö!

Vaknade ganska så sent idag. Gick upp vid 12.30. Men det var bara för att jag vaknade när mamma gick upp vid 8 imorse, sen hade jag svårt att somna om men somnade tillslut. Åt frukost, och låg i sängen med datan en stund. Sen ringde jag brosan och fråga om jag fick låna pengar. Han bara: Självklart syrran! Jag sätter in pengarna ikväll. Sen skicka han ett sms för nån timme sen att han satt in dem och sa att jag fick dom som en present. Hur underbar är han inte. Älskar honom ;D

Sen stack jag till gymmet vid 15. Blev ganska så sent idag, men mamma jobbade kväll så jag slapp och stressa och tänka på att handla mat också. Så det blev ungefär 1½ timme på gymmet. Var knappt något folk heller, vilket var grymt skönt. Efter gymmet cykla jag vidare till OBS. Hade bara tänkt att handla något att äta, men så gick jag förbi Cubus och kolla på kläder. Prövade två par jeans men inga satt bra. Gick vidare mot JC, Gina Tricot, H&M och Lindex men hitta inget kul där heller. Till slut gick jag in på Kappahl och hittade ett par jeans som satt perfekt och var snygga dessutom. Dom heter Magic, eftersom dom håller in magen och pushar upp rumpan. 300 kr kosta dom också.



Men nu måste jag hålla i mina pengar. Ingen mer shopping! Måste ha pengar till Stockholm nu.

Sen inte nog med att jag har en supergullig bror jag har även en mamma som är guldvärd. Fråga henne innan om hon kunde betala mitt gymkort, som gick ut idag. Och hon sa ja! Fan va jag älskar min familj egentligen. Ställer alltid upp när man behöver det.

Just det, fick ju hem mitt paket från Ellos i veckan också. Hade beställt en randig tröja och en bikini överdel. Here they are:


Kommentarer
Postat av: Ewe

haha att vara 15 på gymmet är sent för dig men tidigt för mig ;)

2010-04-28 @ 23:18:28
URL: http://ewees.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0