13 April 2010

Har försummat bloggen i några dagarna nu. Har bara inte haft någon lust till att uppdatera, och har inget kul eller viktigt att skriva om heller.

Hm, träna i söndags. Det var riktigt härligt. Geleben efteråt, härlig känsla. Och igår var det ny arbetsvecka. Dagen gick ganska så fort, jämnfört med idag. Timmarna gick väldigt långsamt idag, till och med Therese (som jobba i receptionen) tyckte det. Vi var båda sega och anti-sociala. Och allt stämde för en gångs skull in på mig på dagens horoskop i metron. Det stod något om att jag skulle få motgångar under dagen. Och det kändes verkligen som jag fick det, och sen skulle jag få en glad överaskning under dagen. Har fortfarande inte fått någon överaskning än?

Men i alla fall, vi fick oss ett gott skratt innan när vi fika vid 10. Skratta så mycket så jag börja gråta. Kommer inte ens ihåg vad det var vi skratta om heller. haha.. gillar att jobba med Therese, hon är så rolig. Och John skrämde livet ur mig imorse, men jag gav igen ;D Både jobbig men kul dag på jobbet.

Ska bara jobba imorgon också sen är jag ledig i ca 2 veckor, om inget annat kommer upp. Ska bli skönt med lite ledighet, så jag kan ta igen tränandet. Ska träna imorgon tänkte jag efter jobb, och resten av veckan. Sen på söndag är det kalas. Mormor fyller 83 år. Ska till Skanör och äta lite tårta. Bara en liten bit, får inte äta sånt ;D

Har precis ätit och duschat. Ligger i sängen nu och tänkte titta på nån film.. men vad?

Kommentarer
Postat av: Ewe

Fett kul med ett gott garv på jobbet =) Efter idag har jag än så länge inget mer jobbpass inbokat förrän 30/4.. skönt me lite ledigt, träna ffs ;D

2010-04-13 @ 18:37:38
URL: http://ewees.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0