The Ugly Truth

Äntligen har jag kommit ifatt Gossip Girl. Senaste avsnitt var ganska så bra. Är i stort sett ifatt alla serier jag följer just nu. Så då blir det tid över att se några bra filmer. Såg The Ugly Truth igår, med Katherine Heigl och Gerard Butler. Jätterolig!! Skratta som tusan när de var på baseball matchen, hahaha.. klockren! Ett måste att ha i sin dvd-samling :)


Fick lön idag. Finally känner man sig inte lika fattig, men pengarna kommer gå åt ändå, och sen är man tillbaka till ruta ett, alltså man är fattig igen. Ska beställa tågbiljetter till Stockholm. Men jag fattar inte varför det ska vara så himla dyrt, fick dock ett tips att vänta och beställa på natten istället, då blir det tydligen billigare. Hoppas jag.. hade varit lägligt.

Har inte mycker mer att skriva om. Over and out..

Kommentarer
Postat av: Ewe

du borde se I Love You, Man :)

2009-11-25 @ 20:38:54
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0