Skanör

I lördags fyllde min kusin Jenny år. Så vi åkte till Skanör för att fira henne. Nästan hela familjen var där. Tog bussen vid 15, (vi skulle vara där 17). Egentligen skulle jag och mamma ta tåget, men när vi kom fram till stationen, tog inte automaterna emot kontanter, vi blev inte lite sura, och särskilt efter att jag hade ringt dagen innan och frågat om de tog emot kontanter och idioten i telefonen sa JA.

Men som tur var så var det inte långt till bussen, så vi hann med. Men vi fick ju byta inne i stan och åka till centralen för att fixa ett nytt JoJo kort. Väl inne på centralen yrade vi runt och letade efter Skånetrafiken, fick tillslut fråga en vakt vart. Trodde vi skulle missa bussen till Skanör, men vi hann som tur var.

Satt på bussen i säkert 45 minuter, så himla drygt. Och det är alltid nån störig jävel som ska väsnas. Men i alla fall, så var vi framme vid 16.45. Mormor och Morfar körde förbi busshållplatsen så vi fick åka sista biten. Skönt eftersom det var svinkallt ute. Vi var sist som kom. TT, Ted, Neo och Henrik hade redan kommit.

Ted och Henrik (suddig bild, kameran börja bli ringrostig ;)

TT, Neo, Mamma, Dennis, Jenny och lite av Morfar.


Blev massor med kramar, sen lite champang och presentöppning. Jag hade köpt ett par vinglas och en stickad lila sjal. Kommer inte ihåg vad de andra gav..

Mormor peta sig i näsan ;S

Kicki och Ted (blev fullast)


Leif och TT

Jag och Neo (dubbelhaka!) haha


Sen resten av kvällen sprang jag efter Neo. Vi fick dela tallrik när vi skulle äta också. Men det gick bra. Blev lasagne till middag och sen tårta. Gott.




Åkte hem vid 22, tog bussen hem. Ännu störigare folk på bussen. Men man får ju bara bita ihop. Var inte hemma förens vid 23.30. Åt en macka sen somna jag nästan direkt.

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha söta bilder :D särskilt den sista ;)

2009-11-23 @ 21:34:07
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0