Nattuppdatering

Bullshit att det blev billigare att beställa tågbiljetter under natten! Ajja, skit samma.. nu har jag i alla fall beställt.

30 December,
12:14 Malmö C - 16:39 Stockholm C

1 Januari,
15:21 Stockholm C - 19:46 Malmö C

Totalt: 1251 kr

Och inte går det att ångra sig nu. Köpte inte till Ombokning/Återköp. Kosta ju skjortan. Så nu får jag hoppas att inget kommer ivägen!

Nyår i Stockholm, för första gången. Det kan nog bli roligt, ellerhur Ewe ;)


Såg föresten en film innan, Nothing Like The Holidays. Jag kände för att se en julig film eller vad man ska kalla det. Men den var riktigt bra. Riktigt härlig känsla över hela filmen. Handlar om en latinamerikansk familj i Chicago som firar sin troligtvis sista jul tillsammans..
Rolig men samtidigt lite tragisk. Men absolut nåt jag rekomenderar om ni vill ha lite julkänsla.


Nu ska jag se Arkiv X och sova.. natti.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha billigare att beställa på natten? Knappast :P Är du säker på att det inte menades billigare att beställa biljetter till ett nattåg?



Åker du hem redan 1:a? :S Det är ju knappt nån tid alls.. :O Och om man festar till det ordentligt på nyår är det ju inte så skönt att åka iväg o sitta på ett tåg hela dan efter ;P haha



jag ska vänta med att se alla julfilmer tills jag kommer i riktig stämning vilket inte är riktigt än.. då ska jag se bl a den, och måste se alla julfilmer jag såg förra året oxå, älskar vad heter dom.. the santa claus? lr nåt..med han den roliga gubben :P

2009-11-26 @ 08:21:42
URL: http://ewees.blogg.se/
Postat av: emelie.

wtf.. :P jag köper aldrig tågbilj i förväg.. måste ju köpa till platsreservation.. varför köpte du inte sista minuten? när jag kollade till Malmö var det typ 350 kr enkel sista minuten..

2009-11-28 @ 11:07:05
URL: http://www.emelienystrom.com
Postat av: emelie.

billigare på natten är väl mest för att SJ får inte lika mycket förfrågningar på biljetter under natten.. fast det kan man ju inte lita på :)

2009-11-28 @ 11:08:54
URL: http://www.emelienystrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0