Auntie again :)

Idag blev jag moster igen för andra gången. Första gången var ju med Neo, och idag föddes lilla Nova. Gud va kul det ska bli att få se det lilla livet. Blir inte förens imorgon. Måste låta TT vila upp sig själv. Så imorgon får man äntligen se henne. Undra vem hon är lik, TT eller Ted? Det återstår att se :)

Har blivit lite dåligt med uppdateringar i bloggen på sistonen. Jobbade dock i helgen så jag orkade helt enkelt inte sitta så mycket vid datorn och vara social med andra.

Men nu är det nya vecka och jag är ledig. Känns både skönt men ändå får man lite ångest över att man inte ska jobba. Jobbig situation, men jag får vara glad att jag får jobba lite i alla fall :)

Anyway.. Har hittat en ny serie jag blivit beroende av. The Vampire Diaries. Jag älskar det. Och Ian Somerhalder är så j*vla het. Och Paul Wesley also, men jag föredrar Ian. Har i alla fall sett typ 8 avsnitt nu på första säsongen, det verkar inte har kommit ut mer än 10 avsnitt. Hoppas det finns och kommer en andra säsong också.


Rawrr..

Idag blir det ett nytt avsnitt av Desperate Housewives, har saknat det lite. DH, Supernatural och Grey's Anatomy tog en paus förra veckan så det blev inte så mycket serier.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Grattis darlo :D men är hon inte två veckor för tidig? =)

2009-11-30 @ 19:47:26
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0