Sthlm imorgon!

Jaha, då var väskan packad.. Hoppas jag inte glömt något bara. Tar bara med det jag ska anväda typ.. inget onödigt som jag brukar göra.

Tåget går tidigare än vad jag trodde. Fick för mig att det var vid 13 men icke, det är klockan 12.10 typ. Får upp tidigt så jag inte missar det. Sen är frågan om jag ska ta bussen eller tåget till stationen. Smidigaste hade blivit tåget eftersom det stannar ju på centralen.. men sen vet man aldrig när tågen går, ibland går de inte alls. Så det lutar mot bussen.

Tog med mig bok så jag kan läsa på tåget, tänkte ta mp3n också, så jag kan roa mig lite. Tåget är väl framme vid 17 tiden :)

Wiie. Va kul vi kommer få Ewe ;)

Men det var det hela. Så Gott Nytt År på er. Vi hörs väl nästa år! :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

yees vi kmr ha fett kul ;D see ya soon

2009-12-29 @ 20:15:13
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0