Snökaos

Ja det kan man väl säga att det varit.. snökaos! Alla vägar igen snöade. Vi fick köra i 60 på motorvägen igårkväll. Det snöade för fullt och halt var det. Jisses, va dåliga dem är på att skotta.

Och bättre var det inte idag när jag skulle till affären. Fick gå med cykeln. Var omöjligt att cykla. Och skottat hade dem inte gjort. Dåligt dåligt.


Så här såg det ut innan idag.

Men i alla fall, var hos min syster igår. Lekte med Neo.
Gick upp vid 8.30. Tog bussen 9.25. Var framme vid 10.15. Var tvungen att gå en bit också. Svinkallt var det. Men när vi kom fram så baka vi pepparkakor. De blev lite brända, för ingen av oss höll koll på tiden.



Efter det åkte jag, TT och Neo till en backe och åkte lite pulka. Blev bara en gång var för det var kallt och Neo blev trött. (Blev inga foto på min kamera där.) Sen åkte vi och handla. Jag satt i bilen med Neo eftersom han somna. Shit vad mycket folk det var ute och handla. Undra hur det kommer vara på tisdag/onsdag?

När vi kom hem, kom Teds pappa och bror också, de skulle iväg och jobba så de stanna bara 20 minuter. TT började och pyssla med sina julkort, medans mamma laga kötbullar och jag lekte med Neo. Vi hade riktigt roligt, sprang och jaga varandra, och både Neo och Bobbie hoppade på mig. haha..






Sen när Ted kom hem efter jobb, körde han oss hem.. var nog hemma vid 21. Och så fort jag la mig i soffan somnade jag.. tror jag sov mellan 22 och vaknade vid 1 inatt ;/

Sov till nästan 12 idag. Är helt slut efter en heldag med Neo. Han kan verkligen trött ut en ;) Har lite träningsvärk i bena också. haha.. vad otränad jag är. På tal om det, jag har övertalat mig själv att börja träna nästa år! MÅSTE!

Idag har inte hänt något, mamma har bakat och jag har bara varit iväg och handlat och pysslat lite.

Kommentarer
Postat av: Ewe

myys ;D snart får jag också leka med barn o hundar :P haha

2009-12-20 @ 20:05:37
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0