Running up that hill..

Gick upp tidigt idag för att jag skulle hinna och handla på rean, innan allt tog slut. Butikerna öppna klockan 10, var där till typ 10.30. Handla inte så hemskt mycket heller. Hittade inte det jag ville ha heller. Jeans var min top prioritet men jag hittade inga som var snygga eller som satt bra! Hatar att handla jeans. Får nöja mig med de jag har så länge tills jag ger mig på och leta efter ett par nya igen.

Det jag handla var;
Svarta leggins på Lindex,
Två tunikor/linnen på Gina Tricot,
Strumpor på Cubus,
Singstar Anthems och My Bloody Valentine 3D på OnOff,
och en ny kudde på Hemtex.

That's it. Inte mycket som sagt, och inte det jag egentligen var ute efter. De var mest impulsköp.

Och Ewe, jag hittade ingen mer "popaktig" än Anthems. Så vi får nöja oss med den :)

Nu blir det film. Good night.

Dagens video.. Damon & Elena - The Vampire Diaries till min favorit låt just nu. Running Up That Hill. Grymt bra.
 

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha d blir nog bra :) var det inte kaos på rean?

2009-12-27 @ 11:44:05
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0