No no no no!

NEJ! Jag vill absolut inte bli sjuk igen. Känns som jag kommer bli sjuk. Ont i huvudet, trött, näsan rinner och det kitlas i halsen. NEJ säger jag bara. Jag orkar inte vara sjuk. Det är för jobbigt.

Blev inget med att hälsa på TT och Nova idag. Tydligen så får dem inte ha någon på besök medans de ligger där. Så vi får vänta tills på fredag i stället.

Såg aldrig Desperate Housewives igår, så det får bli idag i stället. Plus Gossip Girl och några avsnitt av Vampire Diaries :) Mys.

Dagens bild.. Bobbie.

Kommentarer
Postat av: Ewe

söt bobbie :) jag såg inte heller DH igår, så nu har jag det + gossip girl och oth :D

2009-12-01 @ 19:29:25
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0