Helgen som gått

Det är bättre med förskylningen nu, men jag vaknar ändå upp och är stopp i näsan varje morgon. Tröttsamt.. Men jag får fortsätta ta näsdropparna och dricka Kan Jang som är mot förskylning.

Skulle ju egentligen åkt till TT och se Nova, men jag var ju förskyld så jag fick bli ensam hemma. Tråkigt. Jag vill ju se henne! Men mamma tog några kort på henne. Dock blev många av korten suddiga, hon hade glömt att sätta på blixten ;/






Men jag ska dit på torsdag så då får jag fota mer. Känns lååångt tills dess, men jag måste bli av med förskylningen först. Sen ska jag jobba onsdag och torsdag. Och sen lördag och söndag på det. Blir mycket jobb denna veckan som kommer. Härligt.

Har precis färgat håret, mörkblond gyllene koppar blev det. Har inte sett resultatet riktigt än, eftersom det är fortfarande blött. Men det blev säkert bra.

Nu ska jag se nån film, och käka lite Ben & Jerry's Cookie Dough. Mums.


Kommentarer
Postat av: Ewe

awww vilka söta bilder, vilken liten gullig bebis :D näääästan så att man själv vill ha en. näästan :P åh jag jobbar alla dagar utom tisdag gäsp

2009-12-06 @ 18:47:48
URL: http://ewees.blogg.se/
Postat av: Ewe

men du orka läsa iaf ;) haha

2009-12-07 @ 20:25:19
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0