Christmas Eve

Jaha, då var julen över för detta året. Ganska så skönt faktiskt. Vi hade en ganska så lugn jul, i alla fall de första timmarna sen blev det mer fart efter julmiddagen.

Var hos min syster och fira julen. Så hon kom och hämta mig och mamma vid 13. Körde och akut handla det sista vi behövde på Willys.


Karny

Ted är inte full här ;O

Min söting Neo.

Det blev tyvärr ingen Kalle Anka detta året, i stället såg vi på Anna Ankas Jul. (Fick inte fram något ljud på 1an så det fick bli tv3 istället.) Sen börja vi laga till middagen. Blev lite för mycket att dricka för vissa. haha..


Som sagt, nu börjas det drickas!


Efter maten var vi ganska så utmattade allihopa, så vi la oss i soffan, golvet, ja var som fanns plats och tittade på Ett Päron Till Farsa Firar Jul. Har blivit en tradition att börja titta på den nu. Hela familjen Sörensen somnade, var bara jag, mamma och Karny som var vakna.

Hm.. sen åt vi lite gröt, och inte långt efter det kom Natalie och Joel också. Och då delade vi ut julklapparna, tog sin lilla tid. Neo fick mest klappar, jag fick hjälpa honom att öppna de flesta.


Neo fick öppna min julklapp lite tidigare..

En skelett pyjamas som lyser i mörkret.



Sen körde vi julklappsleken. Alla blev helt galna och ville ha den klappen som Karny köpt (Porrfilm) haha.. Tillslut fick Ted den, snacka om att han blev överlycklig.. ;)

Ja.. klockan blev väl runt midnatt när Therese körde oss hem igen. Var hemma vid halv 1 inatt, tittade lite på tv sen somnade jag.

Men överlag var julafton lyckat tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha roliga o söta bilder :) ni verkade ha ganska kul ;p

2009-12-25 @ 19:18:51
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0